tirsdag 20. april 2010

Mitt lille treningsopplegg for i morgen

I morgen begynner jeg på annelinns godtestopp, og å trene! Jeg kommer til å begynne med å danse (bruke alle mulige bøyinger, vrikkinger, steg, tramp,hopp osv) til 2 sanger. Ofte går det musikk videoer på mtv eller ztv (på formiddagen) som er bra å trene til. Eller radioen, mange kanaler med masse musikk!
Etter det vil jeg begynne med å ta 40 sit ups( noen på skrå og noen med knærne i bøy)
Deretter 5 push-ups. Er ikke så dreven på de enda....
Så skal jeg prøve en ting jeg lærte av Benjamin som er i militæret. Det er å legge deg ned på magen, men støtte deg til armene og beina (som en krakk el noe). Stå slik i 2 min. Jeg blir glad hvis jeg holder ut med 1 min.
Hvis Valiant og Michael sover, skal jeg løpe opp og ned trappa 5 ganger.
Så avslutter jeg med en dans eller to.
Jeg skal ta tiden i morgen hvor lang tid det tar. Men begynner med det i hvertfall! hihi! :D
PS! Hvis små barn er til stede, få de med. De elsker det!
GOOD LUCK to me, and maybe you...

1 kommentar:

  1. Sånn, nå funker det å kommentere..var no feil på innstillingene! AL

    SvarSlett